wtorek, 25 lutego 2014

Mówiące gify cz1. / Katie Verminguez

Miałam dodać dzisiaj One Shota, ale postanowiłam zrobić taką zabawę w mówiące gify. Będziecie w komentarzach podawać linki do gifów, które mam przerobić na historyjkę. A więc takie posty będą w każdy wtorek :P
A więc zaczynamy :P







L:Naprawdę pożyczysz mi 10 złotych?
















V: I chciałam kupić te buty ale ich już nie było...

Leon: "No trzeba ją przytulić..."










V: "To był kiepski żart ale i tak cię kocham.
L:" Coś mi tu śmierdzi..."

Od Katie: Chodzi mi tutaj o to że wie że violka kłamie







L: Tą grzywkę to sobie popraw, bo wyglądasz jak małpa!
Leon: Co ona ma do mojej grzywki... ja ją kocham!!












L: Zakręcony Wąż ( rusza wtedy głową jak wąż)

Od Katie: Jest to powiedzenie chłopaków z mojej klasy a zwłaszcza " Józia"















G: To nowy taniec
A: Ratunku





Wszyscy: "
My, Słowianie, wiemy, jak nasze na nas działa,
Lubimy, jak poruszasz tym, co mama w genach dała
To jest ta gorąca krew, to jest nasz słowiański zew!"




L: Kupcie lalkę leona, przekażcie ją Violettcie.












PS: Katie nie ponosi odpowiedzialności za śmiech lub płacz... albo śmierć. Ale bardziej tutaj pasuje LOL, bo mi się żaden nie udał. Jutro One Shot.

Bay

~ Katie

2 komentarze: